domingo, 7 de junio de 2020

TASQUES SETMANA DEL 8 AL 12 DE JUNY


ENHORABONA!!!!

BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA RECTA FINAL!!

PROVA ... SUPERADA!!!

SOU LA CANYAAAAA!

Hem arribat a l'última entrada del curs.

Aprofiteu per a acabar les tasques i treballs atrasats de les diferents assignatures del curs val?

Ací teniu la proposta per a aquesta setmana:

Dels quaderns jo propose la FITXA 1, però podeu fer totes les que vullgueu. Totes són de repàs.

LA DATA LÍMIT D'ENTREGA DE TREBALLS DE TOTES LES ASSIGNATURES ÉS EL DIA 12 DE JUNY.

VALENCIÀ:
Quadern:
Fitxa 1: Comprensió lectora " Energia eòlica "

CASTELLÀ:
Quadern:
Fitxa 1: Comprensió lectora "Geografia: orígens"




MATEMÀTIQUES:
Quadern:

SOCIALS:
Quadern:
Fitxa 1: "Mediambient"

EDUCACIÓ FÍSICA:
Participeu si encara no ho haveu fet i envieu-li a Nela els treballs. Estarà encantada de rebre'ls!!!


ANGLÉS:

RECORDEU QUE LES TASQUES D'ANGLÉS S'ACTUALITZEN DIMARTS.
Participeu si encara no ho haveu fet i envieu-li a Pepa els treballs. Estarà encantada de rebre'ls!!!


MÚSICA:

Participeu si encara no ho haveu fet i envieu-li a Félix els treballs. Estarà encantat de rebre'ls!!!



Hola classe:

Feu estes activitats i repasseu tot allò que he enviat en setmanes passades.

Andantino 5: Pàgina 15(exercicis 1 i 2), com sempre les digitals i pàgina 27 (exercici 1).En un mercat persa (este vídeo us ajudarà a recordar les parts de la música del mercat persa.

A més, m'agradaria recordar esta cançó. Estic segur que us farà molt il·lusió ja que es va convertir en la nostra cançó de la classe, i com diu la seua lletra som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar

Així que ... si guanyem al virus, us promet que faré tot el possible el curs que ve, per realitzar este concert pendent i que es pugan acomiadar del cole com s'ho mereixeu: SOM






MOLTES GRÀCIES!!






23 comentarios:

  1. Bona Vesprada Laura, se me ha passat el temps y quan anaba a enviar el deure de mate ya no podía, tel puc enviar per e-mail?



    Disculpa el retard.

    ResponderEliminar
  2. ANÍMM!!! Sols falta una semana per a acabar el curs.

    ResponderEliminar
  3. Anónimo8/6/20, 1:58

    DIEGO: Laura, en el quadern de valencià la que has
    demanat hui,no la tinc.

    ResponderEliminar
  4. Bon Dia Laura! Estic preparada per començar les activitats d'esta semana!

    ResponderEliminar
  5. Hola, estic preparat per a començar.

    ResponderEliminar
  6. Hola Laura, en la fitxa 30 del quadern digital de valencià me fica que tinc tot mal.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Diego!! Sí ho he vist. La fitxa no està mal està buida. Has intentat fer-la?

      Eliminar
  7. ADRIÁn: Bon dia Laura ya estic preparat

    ResponderEliminar
  8. Bon dia perletes!!
    FELIÇ DIMECRES!!

    ResponderEliminar
  9. Hola, estic treballant.No he intentat fer la fitxa.

    ResponderEliminar
  10. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  11. Hola Laura,en el quadern digital de castellà la fitxa 7 en la paraula ciudadano si és diptong: me fica mal.

    ResponderEliminar
  12. ADRIÁN: Bon dia laura ya estic ací un altre dia més

    ResponderEliminar
  13. Bon dia, estic preparat per a començar.

    ResponderEliminar
  14. Bon dia perletes!!!
    FELIÇ DIJOUS!!

    ResponderEliminar
  15. Hola Laura,en el quadern digital de valencià en la fitxa 12 quan anava a ficar l'apostrof m'el ficava com una coma en la part de baix.

    ResponderEliminar
  16. ANÍMM!!! Una última espenteta.

    ResponderEliminar
  17. Jeje! Última espenteta!
    FELIÇ DIVENDRES!!

    ResponderEliminar